diumenge, 24 de juny del 2012

Després de l'aturada

Hola a tothom!...si és que encara hi ha un tothom a qui dir hola!
Si, no m'he mort, encara soc aqui!

Després d'una "megaaturada epatant" per intentar aclarir sentiments, sensacions i d'altres, he decidit eliminar el blog.
De fet, la meva intenció era eliminar-lo de dret i, si algun dia m'animo, engegar-ne un de nou. Però he pensat que no us mereixíeu que marxés d'aquesta manera, fent una sortida a la francesa.
Per això m'he decidit a eliminat tot el contingut "bloggeru" i deixar-vos aquesta nota de semicomiat en la que us vull agraïr la vostra fidelitat, comentaris i companyia, a la espera de trobar la inspiració per començar-ne un altre més addient a la nova etapa de la meva vida.
Aquí hi he fet molt bons amics, alguns s'han quedat en ciberamics però d'altres han sobrepassat aquesta barrera i això és una fet que té massa valor com per oblidar del tot aquest blog.

Bé, fidel a mi mateixa, fins hi tot un comiat aconsegueixo fer-lo més llarg del que s'aconsella.

Un petó a tots i fins la propera.

Anna

4 comentaris:

Garbí24 ha dit...

content de que estiguis bé...i si tornes i ens obres la porta, allà serem.
Bona sort amb tot el que facis

GEMMA ha dit...

Fins a la propera, Anna. I et desitjo una molt bona nova etapa. Ja ens avisaràs quan encetis un nou bloc. Petons, bonica.

David ha dit...

Que vagi tot molt bé, Anna. Salut!

annna ha dit...

Fins el nou bloc.
Ens anem veient!

Petonets bonica!